Bazen Olmaz

Giriş: “Başarısızlık silsileleri, ulaşılmamış hedefler, zaferlerle sonuçlanmamış mücadeleler... Bunların hiçbiri sizi usandırmasın. Çünki Bazen Olmaz bunu kabul edip yola devam etmek gerek.” İşte biz tamda bunu anlatacağız. Bu yazıyı diğer motivasyon yazılarında olduğu gibi Mahmut Aktaş kaleminden okuyacaksınız.

                    —————————————

Bazen Olmaz: Şimdiyi Yaşa

          Denedin, çalıştın, odaklandın ama olmadı mı? Olmadıysa hemen pes etmeyi düşünmemelisin. Tamam bazen başarısızlık insanı çok üzebilir ama bu insanı pes ettirecek kadar olmamalı asla. Çalıştığının karşılığını alamadığını düşünüyorsan kalbini dinle, kendini ve yapabileceklerini bir düşün. Sen muhteşem denklemlerden ve bağlantılardan oluşmuş yaşayan bir varlıksın. Mucize, senin yaratılışında var. Ben bu yazıyı çok iyi bir ruh hali içerisinde yazmıyorum aksine çok berbat denebilecek bir halde yazıyorum. Amacım, bana kötü zamanlarımda iyi gelen kalbimin fikirleri,“bu son değil” düşüncesini size aktarmak. 

Kazanmak, bazen olmaz. Çok yaklaşırsın ama olmaz. Bu senin için sorun olmamalı. Aksine daha çok çalışıp, o kazanmak istediğine daha çok sarılmalısın. Her gününü daha güzel yaşamak için yatağından kalk! 

Ben de birçok şeyi başaramadım, başaramıyorumda. Ama asla kalbimi dinlememezlik yapmam. Peki neden mi kalp? Çünkü kalp cesurdur, kalp hırslıdır, kalp pes etmez, kalp korkaklık etmez. Şimdi o yatağından kalkacak mısın yoksa ben pes ettim deyip arkanı dönüp uyuyacak mısın? Karar vermeden önce kalbini dinle. Geleceğinde geçmişinin keşkeleriyle uğraşma ve gerekeni yap. Sen hatalarınla sensin. Unutma ki gelecek daha yaşanmadı, geçmiş ise geride kalan hatıralardan ibaret. Sen şimdiyi yaşa!

                            Yazan:Mahmut Aktaş                
                        Editör:Oğuzhan Arif Özen

Yorumlar

Popüler Yayınlar