Yok mu hiç dizi film?

Yok mu hiç dizi film?

Günümüzde boş vakitleri değerlendirmek için yapılan aktivitelerden birisi şüphesiz yabancı diziler izlemektir. Değişik konuları, kaliteleri, oyuncu kadroları ile  yabancı diziler ülkemizde ilgi çeken aktivitelerden biri olmuştur. Hem yabancı dilimizi geliştirmek için de önemli kaynaklardan biridir bu diziler. Eğer ben dizilere ilgi duyuyorum ama hangisine başlayacağıma karar veremiyorum, bilmiyorum diyenlerdenseniz sizin için 5 tane diziyi ele alan bir liste hazırladım. Farklı konulardan, kategorilerden seçmeye çalıştığım bu dizilerden umarım ki en az birini beğenirsiniz.

1-Elite
 Las Encinas, İspanya’nın en seçkin okullarından biridir. Ülkede büyük bir deprem yaşanır ve açıkta kalan öğrencilerden üçü bu okula gelir. Kendileri için bu okulu avantaj olarak gören gençler kısa sürede yanıldıklarını anlarlar. Bu üç genç ile okulun aşırı zengin öğrencilerin araları hep gergindir. Okuldan birinin ölü bulunması ise ortamı iyice gerilir. Polis tüm öğrencileri sorgudan geçirir. Peki suçlu ya da suçlular kimdi? Dizinin konusu bu ayrıca diziyi izlerken bazı yerlerde güzel mesajlarda alabiliyorsunuz. Değişik konu arayanlara önerebilirim.
(İspanyolca)

2-Black Mirror
Aslında bu yazıyı yazarken sıralama yapmayı düşünmedim ve yapmadım fakat eğer yapsaydım bu dizi kesinlikle benim için ilk sıradaydı.
Her bölümü adeta bir kısa film olan bu dizi, ilgi çeken konularıyla çoğu kişinin göz bebeği olmuştur. Geleceğin habercisi diyenler bile var bu dizi için. Eğer rutin hep aynı konu olan dizilerden sıkıldım diyorsanız buna bir göz atın eminim pişman olmazsınız.

3-Vikings
Bu diziyi izlerken eminim sıkılmayacaksınız. Dizilerde savaşçı karakterleri falan seviyorsanız hiç vakit kaybetmeden izleyin. Vikings, 8.yüzyıl İskandinavyası'nda geçen bir dizi olmakla beraber konusu kadar oyuncu kadrosu ile ilgi odağı olan dizilerden biridir. Cesur bir savaşçıya dönüşen Ragnar'ın ve ailesinin öyküsünü konu edinen bu dizi, savaşçı tüccar ve cesur olan Vikingler'in kültürünede tanıklık etmemizi sağlıyor.

4-The 100
Efsaneleşen bir bilim kurgu dizisini size tanıtmak isterim. "The 100" eminim bu tür dizilerin başında yer alanlardandır. Konusu oldukça merak uyandıran bir dizi olan The 100, nükleer savaş dünyayı yok ettikten 97 yıl sonra, insanlıktan kalan tek örnekleri barındıran bir uzay gemisi 100 genci dünyayı tekrar insanlarla doldurmak için geri gönderir ve o 100 gencin yaşadıklarını konu edinir.İzlemekten sıkılmayacağınız bir dizi olacağına eminim.

5-Riverdale
Eminim aranızda lisede geçen olayları ele alan dizileri sevenler vardır.Bu dizi her ne kadar eleştiri alsa da aldığı eleştiri kadar sevenide olan bir dizidir. Bunun sebebini hala anlayamamış olmakla beraber bence bu 
görüşler Riverdale'yi daha çok ilgi çekici yapmaktadır. Genelde hep sevilen dizileri listeme koydum ama bu diziyi izleyip sizin karar vermenizi istedim. Riverdale kasabasında yaşanan esrarengiz olayları konu edinen bu dizi ilk iki sezonda normal insan hayatı şeklinde ilerlerken üçüncü sezonda tamamen yeniden şekilleniyor ve fantastik olaylara kayıyor. Sanırım eleştirilerin büyük bir kısmı burdan geliyor. Oyuncu kadrosu ise ilgi çeken kişileri barındırıyor. Bir bakın derim.


Sude Kaplan

yararlandığım kaynak:http://www.beyazperde.com

IMDB LİNK
1-Elite https://www.imdb.com/title/tt7134908/
2-Black Mirror https://www.imdb.com/title/tt2085059/
3-Vikings https://www.imdb.com/title/tt2306299/
4-The 100 https://www.imdb.com/title/tt2661044/
5-Riverdale https://www.imdb.com/title/tt5420376/







Yorumlar

Popüler Yayınlar